سالن همایش و برگزاری همایش  و کنگره های علمی و سالن کنفرانس تالار لوتوس کرج

امروزه در دنیای علم و فناوری و پژوهش، سمینارها و همایش ها جایگاه ویژه ای دارند. برگزاری سمینار و برگزاری همایش نقش مهمی در همفکری استادان و دانشمندان دارد و به آن ها کمک می کند تا مطالب و آموزه های خود را با دیگران به اشتراک گذاشته و از تجربیات سایرین نیز بهره ببرند.
شاید برای اولین بار در حال برنامه ریزی برای برگزاری همایش و سمینار باشید؛ در چنین مواقعی سوالات و مسائل متعددی در ذهن شما پدید می آید و باعث استرس و نگرانی تان خواهد شد. مانند: یک سمینار یا همایش موفق چه ویژگی هایی دارد و رمز موفقیت آن در چیست؟ چه شرایطی باید وجود داشته باشد تا یک سمینار درخشان و جذاب شود؟

اما آنچه موجب برگزاری سمینار، همایش و جنشهای سالانه اداری و کاری و ایونت ها و رخدادهای کاری میگردد، به همراه داشتن علم و هنر برگزاری این مراسم می باشد که تالار پذیرایی لوتوس با به همراه داشتن سالن های مجهز و  استاندارد و کادری توانا موجب برگزاری این امر به نحوی درست و کامل برای شما میگردد.

تالار پذیرایی لوتوس به عنوان یکی از بزرگترین و مجلل ترین تالارهای پذیرایی کرج توانایی برگزاری رویدادها و ایونت های کاری، جلسات و جشن های اداری و کاری و کنگره ها و همایش های بین المللی داخلی و خارجی را به علت داشتن فضای زیبا و سالن های پذیرایی مجلل به همراه بهترین مدل پذیرایی برای شما دارا می باشند.

ما تا به این لحظه پذیرا و میزبان بسیاری از جشن ها و ایونت های کاری و کنگره های بین المللی داخلی و خارجی بوده ایم که با حضور افراد شاخص و سرشناس در مجموعه تالار تولوس به عنوان یکی از بهترین تالارهای پذیرایی کرج بوده ایم و بر خود می بالیم که در این راه همراه شما نیز باشیم.

شما به بهترین شکل ممکنه برگزاری این مراسم را به ما بسپارید، چون ما برای شما:

برای برگزاری سمینار و همایش و جشن های تان به درستی برنامه ریزی می نماییم:

برای برگزاری سمینار و همایش و جشن های تان به درستی برنامه ریزی می نماییم:


تالار پذیرایی لوتوس با توجه به تجربه و توانمندی  تشریفاتی و با توجه به تعداد میهمان تان سالنی مناسب را برای شما در نظر می گیرد. مثلا اگر تعداد میهمانان شما کم است، نباید سالنی بزرگ را در نظر گرفت؛ چرا که در اینصورت چنین به نظر می رسد که مراسم شما از جانب دیگران مورد استقبال قرار نگرفته است! یا اگر تعداد مدعوین زیاد باشد و سالن کوچک، سبب هرج و مرج و بی نظمی خواهد شد.

سالن مناسب

 سالن مناسب


داشتن صندلی های راحت، برخورداری از سن زیبا، استفاده از سیستم تهویه هوا و گرمایش و سرمایش مناسب، دارا بودن سیستم صوتی و تصویری عالی و داشتن اتاق فرمان، آکوستیک حرفه ایی، نورپردازی بی نقص از مهم ترین ویژگی های یک سالن مناسب هستند.
برگزارکنندگان همایش برای انتخاب سالن تمام موضوعات بالا را مد نظر قرار می دهند و در نهایت بهترین گزینه را بر می گزینند.

سیستم صوتی، تصویری، نورپردازی

 سیستم صوتی، تصویری، نورپردازی

در قسمت قبل اشاره شد که سالن مناسب چه ویژگی هایی دارد. اما برگزار کننده همایش باید تمام موضوعات گفته شده را چک کند. سیستم صوت باید صدا را به صورت یکدست و طبیعی در تمام قسمت های سالن پخش کند و از آکوستیک بدون نقصی برخوردار باشد.
در برگزاری همایش ها و سمینارها نیاز به سیستم های تصویری با کیفیت احساس می شود. چرا که مقالات و پاورپوینت ها بخش جدایی ناپذیر این گونه مراسم هستند. نمایشگرها در انتقال مفاهیم و موضوعات به شرکت کنندگان کمک شایانی می کنند.
اما نورپردازی؛ نور باید به صورت موضعی در سالن پخش شده باشد. مثلا قسمت سن باید نور مناسبی داشته باشد تا حاضرین در همایش به خوبی بتوانند سخنران و نمایشگر را ببینند. نوری که تمام سالن را روشن کرده نیز نباید زیاد باشد تا تمرکز سخنران و حضار به هم نخورد.

تصویر برداری

تصویر برداری

در تمامی همایش ها و سمینارها وجود فیلمبردار و عکاس لازم است. گروه فیلمبرداری و عکاسی تمام لحظه های سمینار و همایش را ثبت می کنند و این کار باعث غنی تر شدن رزومه و آرشیو برگزار کننده سمینار و مسئول آن می شود. ضمن اینکه دستاوردهای همایش و سمینار مدنظر، ماندگار خواهد شد.

دکور و دیزاین

دکور و دیزاین


یک سمینار نباید تنها از لحاظ بار علمی و موضوع تخصصی اش قوی و برجسته باشد؛ بلکه از لحاظ جنبه های ظاهری هم باید آراسته و چشم نواز باشد. در نتیجه باید به زیبایی سن و ظاهر محل برگزاری هم اهمیت داد. موسسات تشریفاتی با تجربیاتی که در این زمینه دارند با صرف هزینه های مناسب تر می توانند یاری سان خوبی در زمینه دیزاین باشند.

خدمات پذیرایی

خدمات پذیرایی

در قسمت برک و استراحت در همایش ها و سمینارها، به پذیرایی از حضار پرداخته می شود. با انواع نوشیدنی ها و کوکتل های میوه و فینگرفودها می توان تشریفات پذیرایی را به جا آورد. برای خاص تر شدن مراسم می توان در این بخش مانور فراوانی داد.

تماس با ما

ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید