برگذاری مراسم ولیمه در تالار لوتوس

ولیمه و برگذاری ولیمه در بهترین تالار پذرایی کرج

یکی از رسم‌ها و سنت‌های اسلامی «ولیمه دادن» است. ولیمه دادن یعنی دعوت عده‌ای از مؤمنین و ارحام و همسایگان و فقرا به میهمانی صرف غذا که می‌تواند ضیافت شام باشد
مسلمانان معتقدند ولیمه در "پنج مورد" است: ازدواج، تولد فرزند، ختنه، خرید منزل، مراجعت از مکه.
یکی دیگر از اعتقادات مسلمانان در مورد ولیمه این است که: ولیمه و میهمانی، کینه‌ها را می‌زداید و دل‌ها را به هم نزدیک می‌کند؛ مخصوصاً اگر دور از تشریفات و زیاده‌روی و اسراف باشد، خداوند به همگان برکت می‌دهد و خوشحالی مؤمنین موجب رضای او می‌گردد.
وَلیمِه یا سور، به میهمانی گفته می‌شود که به‌مناسبت بازگشت از سفر حج، عروسی، تولد فرزند و مانند آن برپا می‌شود. گاه به غذایی که در این میهمانی‌ها داده می‌شود ولیمه می‌گویند. ولیمه‌دادن و همچنین پذیرفتن دعوت به ولیمه مستحب است. در روایات ولیمه‌دادن در پنج مورد سفارش شده است:‌ عروسی، تولد فرزند، ختنه،‌ خرید خانه و بازگشت از حج. .

مسلما برگذاری مراسم ولیمه نیازمند دقت و نظارت خاصی از طرف برگذار کننده این مراسم می باشد. دقت در میهمانی عزیزی که به طور مرسوم از سفر حج آمده اند نیازمند دقت و شناخت و تجربه کافی برای برگذاری این مراسم می باشد که ما در تالار پذیرایی لوتوس به دقت فراوان این امر را مدیریت و برای شما انجام خواهیم داد.

شما می توانید به راحتی نسبت به انتخاب منوی غذای مورد نظر خویش در تالار و به علاوه سخنران و یا دیگر موارد نیاز برای برگذاری ولیمه اقدام نمایید.

سوالات متدوال در مورد برگذاری مراسم ولیمه

آیا تالار پذیرایی لوتوس دارای مجوزهای لازم می باشد؟

شما با خیال راحت می توانید مراسم خود را به یکی از حرفه ای ترین و مجلل ترین تالارهای پذیرایی کرج بسپارید چون این شرکت مجوزهای لازم از جمله جواز فعالیت، شماره ثبت، کد اقتصادی و از این دست را دارا می باشد

آیا تالار پذیرایی لوتوس منوی ویژه غذایی برای مراسم ولیمه دارد؟

حتما شما نیز به خوبی می دانید یکی از مهمترین دغدغه های صاحب یک،تشریفات مجالس غذا و پذیرایی آن می باشد که علاوه بر منوی بسیار خوب از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار باشد. همان امری که ما در این سالها با دقت و درائت کافی نسبت به انتخاب مرغوب ترین مواد اولیه در تهیه و طبخ بهترن منوی غذایی کوشیده ایم.

آیا تالار لوتوس تمامی امکانات و تشریفات لازم را برای مراسم ولیمه دارا می باشد؟

تالار پذیرایی لوتوس به عنوان یکی از بهترین و مجلل ترین تالارهای پذیرایی کرج این امکان را به شما می دهد که با خیال راحت نسبت به انتخای این تالار در جهت پذیرایی و برگداری باشکوه مراسم شما انتخاب نمایید چرا چون ما:

کادری مجرب از نیروهای خدماتی داریم

♥ سخنران و مداح های خوب و معروف ایران را در اختیار داریم

♥ از سالنهای متعدد و مجلل برخوردار هستیم که شما می توانید بر اساس تعداد مهمان های خویش یکی از این سالن ها را نتخاب نمایید

مابقی را به عهده شما می گذاریم که با تشریف فرمایی خود از نزدیک مشاهده نمایید.

تماس با ما

ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید