انواع کیک عروسی و بهترین تولیدکنندگان کیک عروسی

انواع کیک عروسی و برترین تولیدکنندگان کیک های عروسی دنیا

کیک عروسی یکی از شیرین ترین قسمت هر جشن عروسی است که نشان دهنده سلیقه عروس و داماد و مهارت قناد است. همه عروس و دامادها دوست دارند زیباترین و بهترین کیک عروسی را به میهمانان خود نشان بدهند! کیک عروسی به فیلم شما جلوه زیبایی می دهد و سلیقه شخصی شما را به رخ میهمانان می کشد! بنابراین بهتر است قبل از تهیه بهترین کیک عروسی با انواع کیک عروسی و تولیدکنندگان برتر آن آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع کیک عروسی

انواع کیک عروسی از نظر وزن

انواع کیک عروسی از نظر رنگ

انواع کیک عروسی از نظر جنس روکش

انواع کیک از نظر تزئینات

بهترین زمان سفارش کیک عروسی

تماشای آلبوم انواع کیک های عروسی

نگاهی به برترین تولیدکنندگان کیک های عروسی دنیا

 

 

 

 

انواع کیک عروسی

کیک های عروسی در انواع مختلف و در شکل های متفاوت تولید می شوند. بسته به بودجه و سلیقه عروس و داماد می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد و سفارش داد. معمولاً کیک های عروسی بیشتر از چند طبقه تولید می شوند و نمادی از شکوه یک جشن بی نظیر را نشان می دهند. در ادامه با معروف ترین انواع کیک های عروسی آشنا می شوید.

 

 

انواع کیک عروسی از نظر وزن

اکثر قنادها کیک های عروسی را در بیشتر از یک طبقه تولید می کنند. چرا که کیک عروسی یک طبقه چندان مرسوم نیست؛ اما بهتر است درباره تعداد طبقات کیک خیلی هم زیاده روی نکنید. حمل کیک های بلند سخت و مشکل ساز است؛ بنابراین یک کیک سه طبقه نرمال ترین کیک عروسی است که زیبایی، سادگی و شکوه را با هم دارد.
در حالت استاندارد هر تکه کیکی که در برابر مهمان قرار داده می شود، در حدود 100 تا 200 گرم وزن دارد؛ بنابراین یک کیک 3 کیلوگرمی برای 25 نفر کافی می باشد. یک کیک عروسی 100 کیلویی می تواند جوابگوی پذیرایی از 100 نفر میهمان باشد.

 

 

7 برند محبوب برگزارکننده مراسم عروسی در دنیا

 

 

انواع کیک عروسی از نظر رنگ

رنگ ها در مراسمات مختلف از اهمیت خاصی برخوردارند. استفاده از یک تم رنگی خاص در مراسم جشن عروسی رایج است. به همین جهت برخی از عروس و دامادها رنگ خاصی را هماهنگ با تم رنگی جشن عروس و تالار پذیرایی جشن و عروسی خود برای کیک عروسی سفارش می دهند. کیک پزهای حرفه ای معمولاً رنگ سفید یا عاجی رنگ را برای کیک عروسی انتخاب می کنند که تزئینات رنگی متنوعی را برای زیبایی و جلوه بیشتر کیک به کار می برند.

 

 

انواع کیک عروسی از نظر جنس روکش

معمولاً در تهیه کیک های عروسی از روکش خامه، فوندانت، باتر کرم و ژله استفاده می شود. به تازگی در اکثر کیک ها از خمیر فوندانت برای پوشش روی کیک استفاده می شود که حالت پذیری خوبی برای ایجاد اشکال مختلف دارد؛ اما کرم کره ای یا باتر کرم با طعمی بهتر از فوندانت می تواند کیک را لطیف تر کند. بیشتر افراد از طعم و مزه خمیر فوندانت خوششان نمی آید و در هنگام سرو کیک آن را برداشته و فقط داخل کیک را می خورند؛ بنابراین اگر مزه کیک از ظاهر آن بیشتر برای شما اهمیت دارد، فوندانت را فراموش کنید.

 

 

انواع کیک عروسی

 

 

انواع کیک از نظر تزئینات

استفاده از تزئینات مختلف می تواند در رده بندی انواع کیک های عروسی نقش داشته باشد. تزئینات زیادی مانند گل های طبیعی یا مصنوعی، شکلات ها، روبان ها و کریستال ها و مرواریدهای تزئینی رایج ترین تزئیناتی هستند که در زیباسازی کیک های عروسی استفاده می شود. استفاده از گل رز در رنگ های متنوع مرسوم ترین تزئین کیک های عروسی است.

 

 

بهترین زمان سفارش کیک عروسی

برای سفارش کیک عروسی تعیین زمان مناسب بسیار مهم است. بهتر است مدت ها قبل از مراسم عروسی به فکر سفارش یک کیک عروسی خوشمزه و زیبا باشید. معمولاً دو تا سه ماه قبل از مراسم جشن، بهترین زمان برای سفارش کیک است. چرا که فرصت مناسبی برای یافتن بهترین تولید کننده کیک عروسی را دارید! همچنین می توانید از مدل های مختلف دیدن کرده و با توجه به سلیقه خود و تم عروسی زیباترین کیک را سفارش دهید. قیمت کیک عروسی و طعم و مزه آن نیز بسیار مهم است. سعی کنید از کیک هایی استفاده کنید که به مذاق اکثریت میهمانان خوش بیاید.

 

 

دلایل موثر در انتخاب یک تالار پذیرایی جشن و عروسی

 

 

تماشای آلبوم انواع کیک های عروسی

عروس و دامادهایی که در برگزاری مراسم جشن خود دقت و وسواس زیادی به خرج می دهند، حتماً به خوبی می دانند که انتخاب کیک عروسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همانطور که گفتیم کیک عروسی نشان دهنده ذوق هنری و سلیقه خاص عروس و داماد است؛ بنابراین هر چه کیک عروسی شما زیباتر، خوشمزه تر و تازه تر باشد، کیفیت مراسم جشن عروسی را ارتقا می دهد. کیک عروسی در ذهن میهمانان ماندگار می شود و مهم ترین روز زندگی عروس و داماد را به کام همه شیرین می کند. برای انتخاب کیکی که بهترین کیک عروسی باشد، بهتر است وقت کافی بگذارید و از مدل ها و آلبوم های مختلف قنادی دیدن کنید.
هرچند امروزه در سایت های مختلفی که در اینترنت می باشد انواع کیک ها به همراه مدل های مختلف آن نمایش داده می شود اما با مراجعه به قنادی مورد نظر خود و تماشای آلبوم می توانید مهارت قناد و کیک پز را از نزدیک ببینید. حتی توصیه می شود نمونه کارهای قناد را از نزدیک مشاهده کنید.

 

 

انواع کیک عروسی

 

 

نگاهی به برترین تولیدکنندگان کیک های عروسی دنیا

جسیکا پرلپاتو کیک پز فرانسوی با ساخت کیک های ساده اما شکیل خود زیباترین کیک های دنیا را تولید می کند. هر چند کیک های او همیشه هم طرفدار ندارد و گاهی مورد انتقاد خریداران قرار می گیرد اما از سبک خود در کیک پزی خوشحال است. جسیکا پرلپاتو با سبک جدیدی که در کیک پزی ابداع کرده است، به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان کیک های عروسی دنیا لقب گرفته است. او در کیک های خود از خامه و فوم استفاده نمی کند. توت فرنگی و تمشک در تزئینات کیک های عروسی او حرف اول را می زنند.
الینا گنات قناد روسی یکی دیگر از ماهرترین قنادان دنیا می باشد که با یک نگاه سطحی نیز می توان به کیک های فوق العاده او پی برد. او تنها 31 سال سن دارد اما در زمره برترین تولیدکنندگان کیک های عروسی دنیا قرار گرفته است. کیک های این قناد بسیار شبیه مجسمه هستند و با انتشار آن ها در صفحه اینستاگرام خود طرفداران زیادی پیدا کرده است.
نام قناد روسی Renat Agzamov در زمره ی یکی از برترین تولیدکنندگان کیک های عروسی دنیا جا دارد. این قناد روس در تیم ملی بوکس روسیه عضویت دارد! او تحصیلکرده فرانسه است که زیر نظر بهترین قنادان فرانسوی کیک پزی حرفه ای را آموخته است. او برترین تولید کننده کیک های عروسی در دنیاست که در مسکو فروشگاه دارد.

تالار پذیرایی لوتوس در کنار شما همراهان و زوج های عزیز قرار گرفته است تا علاوه بر ارائه بهترین تالار پذیرایی جشن و عروسی در البرز، شما را با هرکدام از جزئیات این مراسم آشنا کند. 

با ما در تالار پذیرایی جشن و عروسی لوتوس همراه باشید و در صورت اطلاعات بیشتر با ما در بهترین تالار پذیرایی جشن و عروسی در تماس باشید

تالار پذیرایی , مراسم مجلل , بهترین تالار پذیرایی در کرج, مراسم عروسی, بهترین تالار پذیرایی جشن و عروسی در البرز, کیک عروسی, بهترین تولید کنندگان کیک عروسی

تماس با ما

ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید