کارشناسان ما در تالار پذیرائی لوتوس شما را از هر آنچه که باید در مورد عروسی در زمستان بدانید، آگاه می کنند.

همه آنچه باید در مورد عروسی در زمستان بدانید

عروسی در زمستان

هنگامی که تصمیم به برگزاری جشن عروسی خود در زمستان می‌گیرید، بدون شک با چالش‌های خاصی مواجه خواهید شد. اطلاعات دقیق درباره جزییات و نکات مرتبط با مراسم عروسی در این فصل به شما کمک می‌کند تا با برنامه‌ریزی هوشمندانه، به دستیابی به یک مراسم مطلوب و خاص بپردازید. فراهم آوردن شرایط و اجرای مراسم عروسی در فصل زمستان، می‌تواند باعث ایجاد یک جشن بی‌نظیر و بدون نقص شود، بدون اینکه نگرانی‌های زیادی به وجود آید. این نکات به همراه همکاری با تیم متخصصان در ارائه خدمات تشریفات، شما را در طراحی و برگزاری یک مراسم عروسی به یادماندنی یاری می‌رسانند.

برگزاری مراسم در فصل سرد مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد پس اگر عاشق فصل سرد زمستان هستید و می‌خواهید روز خاص و مهم زندگی‌تان را در این فصل خاص جشن بگیرید، با ما همراه شوید تا تمام مراحل را با دقت هماهنگ کنیم. نکات مهمی وجود دارد که باید برای برگزاری مراسم عروسی در زمستان به آن ها توجه داشته باشید، آن ها عبارتند از:

1- وسایل گرمایشی محل جشن عروسی در زمستان را کنترل کنید.

بخش مهمی از مراسم عروسی شما با حضور مهمانان تکمیل می‌شود. بنابراین، برای پذیرایی بهتر از آنها، باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. بررسی و اطمینان از تدارک وسایل گرمایی و روشنایی قبل از ورود مهمانان، یکی از نکات اساسی است که باید به آن توجه کنید. سعی کنید دما را در حد معمول حفظ کنید تا با افزایش تعداد مهمانان، مشکلی پیش نیاید. اگرچه که بیشتر عروسی‌ها در فصل بهار و تابستان برگزار میشود اما عروسی در زمستان نیز به دلیل منظره های جذاب برفی و قیمت های مناسب تر، طرف‌داران خاص خودش را دارد. راستی اگر می خواهید که یک جشن عروسی کم هزینه داشته باشید، پیشنهاد می کنم مقاله زیر را حتما بخوانید: 10 راهکار جذاب برای برگزاری جشن عروسی کم هزینه

 وسایل گرمایشی محل جشن عروسی در زمستان را کنترل کنید.

2- با نوشیدنی های گرم از مهمانان خود پذیرائی کنید.

برای پذیرایی از مهمانان می توانید از پکیج های پذیرایی داغ مانند: شیرکاکائوی داغ، انواع دمنوش، چای، قهوه استفاده کنید تا مهمان هایتان سرما را کاملا از یاد ببرند. بستی و اب میوه های رنگارنگ هر چند جذاب است اما لذت نوشیدن یک نسکافه یا قهوه ی گرم در زمستان طعم و لذت بیشتری دارد.

با نوشیدنی های گرم از مهمانان خود پذیرائی کنید.

3- به نکات ریز آرایش عروس در زمستان توجه کنید.

در زمستان، ترک خوردن لب‌ها و خشکی پوست چهره اجتناب‌ناپذیر است؛ بنابراین، در روزهای پیش از مراسم عروسی، حتماً لب‌های خود را مرطوب نگه دارید. از مرطوب کننده مناسب برای چهره استفاده کنید و همیشه یک مرطوب‌کننده لب مناسب در دسترس داشته باشید. همچنین انتخاب میکاپ ضد آب کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن ظاهر جذابی را برای خودتان ایجاد کنید و از عدم بهم ریختن میکاپ مطمئن شوید.

به نکات ریز آرایش عروس در زمستان توجه کنید.

4- حواستان به زمان بندی مراسم عروسی در زمستان باشد.

به عنوان یکی از نکات مهم در مراسم عروسی زمستانی، باید دانست که ساعات روز محدود می‌شود! بنابراین، برنامه‌ریزی دقیقی برای استفاده از نور بسیار حائز اهمیت است. همچنین، هماهنگی با مهمانان در خصوص ساعت حضور آن‌ها نیز امری ضروری است. این اقدامات به شما این امکان را می‌دهند که همه چیز را به موقع و به تناسب با برنامه مقرر، پیش ببرید. پس از آن جایی که زمان بندی عروسی در زمستان به شدت با اهمیت می باشد، بهتر است کارهایی که باید قبل از عروسی را انجام دهید را بدانید : کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

حواستان به زمان بندی مراسم عروسی در زمستان باشد.

5- از گل های فصلی و مقاوم برای جشن عروسی در زمستان استفاده کنید.

برای گل آرایی مکان برگزاری مراسم خود و انتخاب دسته گل، از گل های فصلی و مقاوم نسبت به تغییرات هوا استفاده کنید تا دسته گل شما در میانه مراسم پژمرده به نظر نرسد. به طور کلی، این انتخابات باعث می‌شوند که مراسم عروسی شما به نحوی طبیعی و زیبا در هماهنگ با فصل زمستان باشد.

از گل های فصلی و مقاوم برای جشن عروسی در زمستان استفاده کنید.

6- مکانی را برای لباس‌های اضافه مهمان‌ها در نظر بگیرید.

در فصل زمستان، مهمانان معمولاً با کاپشن و لباس‌های گرم حاضر می‌شوند؛ بنابراین، ایجاد یک مکان مناسب برای قراردادن لباس‌های اضافی آنها در طول مراسم امری بسیار حیاتی است. فراموش نکنید که یک مسئول برای گرفتن کاپشن و لباس‌های گرم مهمانان در سالن پذیرایی و نگهداری آنها در طول مراسم تعیین کنید. این اقدام به مهمانان این اطمینان را می‌دهد که لباس‌های اضافی‌شان در مکان ایمنی نگه داشته می‌شود و نیازی به نگرانی درباره آنها نخواهند داشت. این موضوع باعث می‌شود تا مهمانان بیشتر به لحظات خوشایند مراسم عروسی توجه کنند و از لحاظ خود راحت‌تر باشند.

مکانی را برای لباس‌های اضافه مهمان‌ها در نظر بگیرید.

7- برای هوای بارانی، چتر همراه داشته باشید.

حتما چترهای خوبی برای عکاسی در فضای باز همراه داشته باشید. لزومی ندارد که حتما از چترهای بسیار زیبا و فانتزی استفاده کنید. همان چترهای ساده و مشکی هم مشکل شما را حل می‌کنند. استفاده از چتر در مراسم عروسی در زمستان، بخصوص در مناطقی با آب‌وهوای نامناسب، می‌تواند به یک برنامه‌ریزی هوشمندانه برای مدیریت وضعیت آب‌وهوایی ناگوار تبدیل شود و راحتی و لذت شما را افزایش دهد. پیشنهاد می کنم برای جلوگیری از مشکلات رایجی که معمولا برای عروس و دامادها پیش می آید، مقاله زیر را بخوانید: مشکلات رایج روز عروسی و راهکارهای آن

برای هوای بارانی، چتر همراه داشته باشید.

8- از لوکیشن مناسب و دارای سقف برای برگزاری مراسم عروسی در زمستان استفاده کنید.

در فصل زمستان، پیش‌بینی هوا چندان قطعی نمی‌باشد. به همین دلیل، انتخاب یک مکان مناسب که دارای فضای بسته باشد، به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط ناپیش‌بینی مثل طوفان و برف، گرمای خوبی داشته باشید و تجربه‌ای بی‌نظیر از جشن داشته باشید. لوکیشن‌هایی که دارای سقف هستند، معمولاً در باغ تالارها و تالارها یافت می‌شوند و خدمات متنوع و مطلوبی برای برگزاری مراسم عروسی ارائه می‌دهند.

از لوکیشن مناسب و دارای سقف برای برگزاری مراسم عروسی در زمستان استفاده کنید.

9- لباس عروس مناسب عروسی در زمستان انتخاب کنید.

شما باید بدانید که فصل زمستان با خود ریسک سرما را به همراه دارد. به همین دلیل، حتماً باید از لباس‌های مناسب استفاده کرده و به بهترین شکل ممکن همه چیز را برای مقابله با سرما در نظر بگیرید. انتخاب لباس‌هایی که توری نداشته باشند، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. لطفاً توجه داشته باشید که استفاده از لگ زیر دامن برای عروس خانم، یک انتخاب موفق برای تحمل سرمای هوا خواهد بود.

لباس عروس مناسب عروسی در زمستان انتخاب کنید.

10- کفش اضافه همراه خود داشته باشید.

مسئله‌ای که برای بسیاری از افراد در روز مهم عروسی پیش می‌آید، این است که چگونه جزئیاتی از جمله کفش‌های زیبا و دقیقاً با وسواس انتخاب شده را در همان روز به گل و خاک نکشند. بنابراین، بهترین راه برای حل این مشکل این است که یک جفت کفش اضافه نیز در اختیار داشته باشید. از کفش‌های اصلی خود برای عکاسی در باغ یا آتلیه استفاده کنید و برای مراسم، به کفش‌هایی با راحتی بیشتر متمایل شوید.

کفش اضافه همراه خود داشته باشید.

تالار پذیرائی لوتوس مجری برگزاری عروسی در زمستان

با نکاتی که در مورد عروسی در زمستان به آن اشاره کردیم سعی بر این داشتیم که شما را با مسئله برپایی مراسم در زمستان بیشتر آشنا کنیم. حال اینکه برخی این فصل را مناسب شرایط خود می‌دانند یا برعکس می‌تواند به شرایط زمانی و سلیقه‌های مختلفی که مد نظر دارند، متغیر باشد. تالار پذیرائی لوتوس، بهترین تالار عروسی کرج است که صفر تا صد مراسم شما را در هر فصلی به بهترین نحو ممکن اجرا می نماید. تمامی اعضای این مجموعه به دلیل تجربه بالای خود در برگزاری انواع جشن عروسی می‌تواند شبی لذت بخش و به یادماندنی را برای شما به یادگار بگذارد و شما را از دغدغه های اینگونه مراسمات برهاند.

تماس با ما

ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید