انواع تالارهای پذیرایی مناسب جشن ها

انواع تالارهای پذیرایی مناسب جشن ها

بخشی از خاطرات خوش هر فردی که یادآوری آن لذتبخش نیز هست مربوط به جشن ها و عروسی هاست، به ویژه اگر در تالار پذیرایی مجلل و با خدمات عالی انجام شود تا علاوه بر بانیان مراسم، مهمانان نیز از حضور در آن فضا لذت ببرند.اگر برای مراسمات انتخاب بهترین تالار پذیرایی در کرج دارای اهمیت فراوانی است توصیه می شود ادامه این مطلب را که توضیحی درباره انواع تالار پذیرایی جشن و عروسی و خدمات یکی از بهترین های آنهاست از دست ندهید.

انواع تالار پذیرایی جشن و عروسی

برای انتخاب بهترین تالار پذیرایی در کرج بهتر است پیش از هر نکته ای بدانید که چند مدل تالار پذیرایی برای جشن و عروسی وجود دارد و تفاوت آنها در چیست. برای تقسیم تالارها فاکتورهای متعددی وجود دارد از جمله ظرفیت که تالارها را به کوچک و بزرگ تقسیم می کند.
همچنین این تالارها بر اساس نوع فضا نیز قابل تقسیم به تالار و باغ تالار هستند که نوع دوم برای برگزاری جشن ها در فضای باز و فصول گرم سال مناسب تر است و نوع اول مجالس رسمی با مهمانان کمتر و در فصول گرم را امکان پذیر می کند. همچنین برخی از تالارها از خدمات بیشتری نسبت به دیگر فضاهای اینگونه برخوردار هستند.

نحوه انتخاب تالار پذیرایی مناسب

برای انتخاب بهترین تالار پذیرایی باید تعداد مهمانان، نوع فضا، خدمات مد نظر و مواردی از این دست را به طور حتم در نظر بگیرید. با در نظر داشتن این فاکتورها و البته هزینه ای که برای این امر در نظر دارید بدون شک می توانید تالاری مناسب برای این امر را بیابید.

نگاهی به لوتوس، یکی بهترین تالارهای پذیرایی جشن و عروسی در کرج

تالار لوتوس یکی از مکان های مجلل به ویژه برای افراد سخت پسند است تا خاطره خوبی از جشن های خود را به جای بگذارند. این تالار پذیرایی در کرج واقع شده و دارای دسترسی آسانی از سمت اتوبان تهران – کرج است.

 

تالار پذیرایی مناسب جشن و عروسی

 

در صورتی که برای یک مراسم مجلل به دنبال فضایی با ظرفیت 1000 نفری هستید که دارای فضای داخلی و البته فضای سبز زیبا باشد و همچنین فضای کافی برای پارک ماشین های مهمانان بدون شک تالار لوتوس یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود.
فضای داخلی به دو سالن مجلل و مجزا تقسیم شده است که دارای دکوراسیون جذاب و مدرنی نیز هست. نکته جالب توجه این است که بخشی از فضای داخلی این تالار جشن و عروسی کرج، به دست هنرمندان نامی طراحی شده است و جلوه های زیبا از هنر و معماری ایران کهن را به نمایش درآورده است.
جدا از موقعیت مکانی و فضای دلچسب این تالار، خدمات لوتوس نیز یکی از مزایای این تالار جشن و عروسی کرج است که در ادامه به خدمات منحصر به فرد آن پرداخته شده است.

خدمات و امکانات تالار لوتوس

از میان خدمات و امکانات جامع این تالار که برای انتخاب بهترین تالار پذیرایی جز شروط اساسی است می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• این تالار پذیرایی در کرج دارای اتاق فرمان مجهز به سیستم صوت و تصویر و نورپردازی بسیار حرفه ای است تا جشنی پر از شور و زیبایی را برای شما خلق کند
• فراهم کردن امکان ضبط، پخش و سوئیچ همزمان مراسم با چهار دوربین و همچنین صدابرداری به همراهی سیستم صوتی حرفه ای
• برخورداری از سالن مجزا برای برگزاری مراسم عقد و همچنین سفره عقدهای شیک و جذاب که انتخاب را برای عروس راحت تر خواهد کرد و نیاز به تهیه آن به صورت مجزا نخواهد بود.
• یکی دیگر از امکانات ویژه تالار لوتوس برخورداری از اتاق آرایش یا میکاپ و درسینگ برای مهمانان خانم است.
• سرو انواع غذا و دسر مطابق درخواست شما و آشپزخانه های صنعتی که بهترین تجهیزات را هم برای پخت و هم سرو و نگهداری مواد غذایی دارند.

 

تالار پذیرایی مناسب جشن ها

 

همه این امکانات و خدمات در کنار بام رویایی این تالار پذیرایی در کرج باعث شده تا انتخاب بسیاری برای برگزاری هر جشن و مراسم های عروسی باشد.

سخن انتهایی

اگر به دنبال یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در کرج هستید که علاوه بر لوکیشن مناسب از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار باشد و مکمل زیباترین لحظات شما در هر جشنی اعم از تولد، نامزدی، عقد و عروسی باشد با خیال راحت از خدمات لوتوس استفاده نمایید.

تالار پذیرایی , تالار پذیرایی کرج, جشن, تالار پذیرایی مجلل, تالار پذیرایی مناسب, تالار پذیرایی جشن و عروسی در کرج, مراسم مجلل , خدمات لوتوس, بهترین تالار پذیرایی در کرج, لوتوس, تالار لوتوس

تماس با ما

ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید