لیست کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید را از تالار پذیرائی لوتوس یاد بگیرید.

کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید

چه مواردی باید قبل از جشن عروسی انجام شود؟

با توجه به اهمیت بالای برنامه ریزی کار های قبل از عروسی برای زوجین، بهتر است کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید را به درستی بدانید و آن ها را با توجه به اولویتشان دسته بندی کنید. پس از انجام درست کارها در زمان مقرر، هم استرس و اضطراب شما کاهش می یابد و هم تمرکز و اشتیاق شما برای روز مراسم عروسی تان بیشتر خواهد شد.

در این مقاله به مهم ترین اقداماتی که یک ماه قبل از عروسی باید انجام دهید می‌پردازیم تا مراسم ازدواج شما به بهترین شکل ممکن برگزار شود. پس قدم به قدم با ما همراه باشید .

سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید

با خوردن ویتامین ها و سایر مواد معدنی موردنیاز،از بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی و آنفلوآنزا پیشگیری کنید. سعی کنید قبل از عروسی، در مکان‌های عمومی و شلوغ از ماسک استفاده کنید و تفریحات پرریسک مانند اسکی، اسکیت و... را که احتمال آسیب دیدگی را افزایش می‌دهند، فراموش کنید.

 از جمله کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید این است که سیستم ایمنی بدنتان را تقویت کنید | تالار پذیرائی لوتوس

کارهای ریسکی انجام ندهید

اگر قصد تزریق بوتاکس دارید حتما یک الی دو ماه قبل عروسی این کار را انجام دهید چرا که در اغلب موارد تاثیر بوتاکس بعد از دو الی سه هفته مشخص می شود و ممکن است عوارض جانبی خاصی از جمله کبودی و غیره به همراه داشته باشد. پس اگر پوستتان مستعد کبودی ست، ریسک نکنید و زودتر این کار را انجام دهید. یا اگر تجربه ی میگرن داشته اید، از عطر جدید به هیچ عنوان استفاده نکنید.

 لباس عروس خود را مجددا پرو کنید

حتما یک هفته قبل از مراسم پرو نهایی لباس را انجام دهید این کار باعث می‌شود تا لباس کاملاً متناسب با فرم بدن و بدون ایراد تحویل مشتری داده شود. این کار تا حد زیادی از استرس و اضطراب شما می کاهد چرا که لباس عروس یکی از مهم ترین فاکتورهای هر مراسمی به حساب می آید. در واقع هی چیزی ترساک تر از این نیست که در روز عروسی ، زیپ لباستان بالا نرود.

از جمله کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید این است که لباس عروس خود را مجددا پرو کنید | تالار پذیرائی لوتوس

آماده کردن یه کیف دستی جهت اتفاقات غیر منتظره

یکی دیگر از کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید، آماده کردن کیفی ست که هنگام وقوع اتفاقات غیر منتظره همراهتان باشد. در این کیف وسایلی مثل سوزن و نخ، سنجاق قفلی، قیچی کوچک، گیره مو، عطر، آینه، دستمال کاغذی، جورابِ اضافی، آدامس، شارژر موبایل، مقداری پول و... را درون آن بگذارید.

مراجعه به دندانپزشک

لبخند و دندان های زیبا مهم ترین حالت چهره شما در روز عروسی است. برای داشتن یک لبخند جذاب در این روز مهم، مراقبت از دندان‌ها بسیار ضرور است. در ادامه به توصیه‌هایی برای داشتن یک لبخند خوشایند در شب عروسی می‌پردازیم:

1. مراجعه به دندان‌پزشک:

حداقل یک ماه قبل از عروسی، به دندان‌پزشک مراجعه کنید. او می‌تواند وضعیت دندان‌های شما را بررسی کرده و هر مشکل دندانی را رفع کند.

2. جرم‌گیری و ترمیم دندان:

اگر نیاز به جرم‌گیری یا تعمیر دندان‌هایتان دارید، این کار را حتماً انجام دهید تا دندان‌ها به شکلی سالم و زیبا درخشان باشند.

3. سفید کردن دندان:

اگر می‌خواهید دندان‌هایتان را سفیدتر کنید، می‌توانید به دنبال روش‌های سفید کردن دندان مانند بلیچینگ، قلم های سفید کننده و غیره بگردید. این کار می‌تواند به لبخند شما جلال و جذابیت بیفزاید.

4. استفاده از کامپوزیت‌ها و لمینت‌ها:

اگر دندان‌های شما نامنظم یا آسیب دیده هستند، می‌توانید به کامپوزیت‌ها یا لمینت‌های دندانی فکر کنید. این روش‌ها به شما امکان می‌دهند دندان‌هایتان را به شکلی زیبا و مرتب درآورید.

5. مراقبت روزمره:

برای حفظ سلامت دندان‌ها و پیشگیری از مشکلات ممکن، به مراقبت دندانی روزمره مثل مسواک زدن سه بار در روز و استفاده از نخ دندانی توجه کنید.
با پیروی از این توصیه‌ها، می‌توانید در شب عروسی با یک لبخند جذاب و فوق‌العاده خود را نشان دهید و لحظات خوشایندی را تجربه کنید.

مراجعه به دندانپزشک از جمله کارهایی که قبل از عروسی باید انجام دهید. | تالار پذیرائی لوتوس

تهیه لیست کنسلی مهمانان

از آن جایی که تعداد مهمانان تاثیر بسیار زیادی در هزینه ی تمام شده جشن عروسی دارد، دانستن دقیق تعداد مهمانان برای عروس و داماد بسیار مهم است و باعث میشود بتوانند برنامه ریزی بهتری در کلیه ی قسمت های جشن داشته باشند.

در صورتی که تمایل دارید 10 راهکار جذاب برای برگزاری جشن عروسی کم هزینه را بدانید، این مقاله را از دست ندهید.

پاک سازی پوست

به سلامت پوست و زیبایی خود اهمیت بدهید، از آب، میوه، و سبزی تا حد امکان دریغ نکنید. از کرم‌های آب‌رسان استفاده کنید و به محصولات معتبر و موثری که پوستتان با آن سازگار بوده، وفادار بمانید. از استفاده از محصولات جدید جدا خودداری کنید.

پاک سازی پوست از جمله کارهایی ست که باید قبل از عروسی انجام دهید . | تالار پذیرائی لوتوس

 انتخاب آهنگ های مراسم عروسی

آهنگ‌های مراسم عروسی یک قسمت مهم از مراسم شما به حساب می آید. انتخاب آهنگ‌ها بر اساس سلیقه شما و شریک زندگیتان می‌تواند مراسم عروسی تان را به شکلی شخصی و خاص تر کند. این انتخاب‌ها حتی می‌توانند معنا و احساسات عمیقی را در مراسم شما ایجاد کنند.

کوتاهی را برای روز آخر نگذارید

بهتر است عروس خانم ها حدود یک ماه و نیم قبل از مراسم عروسی، موهایشان را به طور دلخواه کوتاه کنند تا رد قیچی روی موهایشان نماند و به اصطلاح جا بیفتد. همچنین حتما از رفتن به یک آرایشگاه جدید خودداری کنید چون ممکن است کاملا به دردسر بیفتید.

از جمله کارهایی که باید قبل از عروسی انجام دهید این است که کوتاهی را برای روز آخر نگذارید. | تالار پذیرائی لوتوس

آرامش خود را حفظ کنید

اولین کاری که باید قبل از عروسی و حین آن انجام دهید حفظ آرامش می باشد. ممکن است در شرایط خاصی اختلاف نظرهایی بین دو خانواده یا خود عروس و دامادها بر سر جزئیات مختلف وجود داشته باشد که با کمی آرامش می توان آن ها را برطرف کرده و ناراحتی به وجود نیاورد.

سخن پایانی

 تهیه یک چک لیست کامل برای کارهای قبل از عروسی و هنگام برگزاری مراسم باعث می‌شود همه چیز به همان شکل دلخواه شما پیش برود. بی‌نظمی‌ها از جشن شما دور شده و استرس و نگرانی برایتان پیش نمی‌آید. بنابراین شما بهترین شب زندگیتان را بدون نگرانی پشت سر گذاشته و خاطره‌ای شیرین با شریک زندگیتان بسازید. در این مقاله تمام توصیه ها و راهنمایی هایی که باید قبل از عروسی انجام دهید را به شما ارائه دادیم. امیدواریم این موارد به شما عزیزان کمک کند تا یک مراسم عروسی خوشایند و آرامش بخش را پیش رو داشته باشید. مشاوران و همکاران ما در تالار پذیرائی لوتوس آماده‌اند تا به سوالات شما پاسخ دهند، انتقادات و پیشنهادات شما را بشنوند و به شما در مراحل مختلف برنامه‌ریزی و برگزاری عروسی کمک کنند. تالار پذیرائی لوتوس بهترین تالار عروسی کرج است که شب عروسی شما را به رویایی بی بدیل تبدیل می کند.

 

تماس با ما

ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید