7 برند محبوب برگزارکننده مراسم عروسی در دنیا

7 برند محبوب برگزارکننده مراسم عروسی در دنیا

مراسم عروسی یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی افراد است. زوج ها تمایل دارند که این جشن، مجلل و باشکوه برگزار شود و خاطره ای به یادماندنی از آن در یادها باقی بماند. به همین سبب انتخاب یک برگزار کننده مراسم عروسی که حرفه ای و کاربلد باشد ضروری است.

همچنین انتخاب تالاری باشکوه که علاوه بر فضایی بزرگ و چشم نواز و طراحی ای زیبا، خدماتی کامل و بی نقص را نیز به مهمانان ارائه دهد نیز از نکات مهم محسوب می شود.

تالار جشن و عروسی لوتوس که بهترین تالار جشن و عروسی کرج است، یک انتخاب عالی برای زوج های جوان می باشد. این تالار با قیمت هایی مقرون به صرفه و همچنین خدماتی به روز، نوین و مطابق خواست جوانان در خدمت هموطنان گرامی می باشد.

 

7 برند محبوب برگزار کننده مراسم عروسی در دنیا

برگزار کننده مراسم عروسی کالین کاوی

پرستون بیلی

دیوید استارک

لیندسی لندمن

مارسی بلوم

مراسم های رافانلی

برگزار کننده مراسم متیو رابینز

بهترین تالار عروسی کرج

 

 

 

برگزارکننده مراسم عروسی

 

 

 

 


7 برند محبوب برگزار کننده مراسم عروسی در دنیا

برگزار شدن مراسم های عروسی و جشن به شکلی رؤیایی و زیبا نه تنها در کشورمان بلکه در تمام دنیا از مسائل مهم و مورد توجه است. برندهای برگزار کننده مراسم عروسی همواره در حال تلاش برای ارائه ی خدماتی کامل و به روز به زوج ها می باشند تا بتوانند مورد دلخواه خود را انتخاب کنند.
تالار جشن و عروسی لوتوس که بهترین تالار پذیرایی کرج است، با طراحی داخلی منحصر به فرد و بزرگ، فضایی مناسب برای انواع مراسم ها می باشد و پذیرای تعداد بالایی از مهمانان است.

در این مقاله به معرفی 7 برند محبوب برگزار کننده مراسم عروسی در دنیا از نظر مجله ووگ می پردازیم.

هنگامی که حرف از یک برگزار کننده مراسم عروسی حرفه ای و یک مراسم رؤیایی به میان می آید، توجه به تمامی جزئیات و موارد مهم است. از طراحی یک کارت عروسی خاص با خوشنویسی ای ظریف تا مناظری زیبا، چیدمان میز و ظروف درجه یک، آتش بازی خارق العاده و عکس هایی جذاب و به یاد ماندنی؛ همه ی این موارد در کنار هم یک جشن خاطره انگیز را رقم خواهند زد.
هرچند این مراسم خیلی سریع برای مهمانان سپری شود، اما زوج ها می دانند که هر یک از جزئیات، ماه ها برنامه ریزی شده است. در اینجا به معرفی 7 برند شناخته شده و معروف می پردازیم.

 

 

اوضاع و احوال مراسم عروسی در شرایط کرونا

 

 

برگزار کننده مراسم عروسی کالین کاوی

کالین کاوی یک طراح داخلی و برنامه ریز مراسم آفریقایی تبار است. او در شهرهای نیویورک، لس آنجلس و سانفرانسیسکو صاحب شرکت است و به صورت حرفه ای کار می کند.
در طی دهه ی گذشته کالین کاوی به یک طراح و برنامه ریز برتر تبدیل شده است. او در سراسر جهان کار و فعالیت می کند و مراسم هایی درجه یک را رقم می زند. کارهای او متعدد است و مراسماتی 50 نفره تا جشن هایی که بیش از 5000 نفر هستند را شامل می شود.
از جمله کارها و مشتریان معروف او می توان به اپرا وینفری، جنیفر آنیستون، جنیفر لوپز و کیم کارداشیان اشاره کرد.

 

برگزارکننده مراسم عروسی 

 

 

 

پرستون بیلی

برگزار کننده مراسم عروسی پرستون بیلی در شهر نیویورک مستقر است. او یکی دیگر از شرکت ها و برندهای معروف جهانی است که مراسم هایی خاص و درجه یک را تدارک می بیند.
در مورد این طراح جهانی سخت است که بگوییم در چه زمینه ای مشهورتر است. در زمینه ی دسته گل های منحصر به فرد با طراحی های یونیک و یا مراسم های خاطره انگیز. البته این دو مورد از هم جدا نیستند و هر دو نیز مشتریان خاص خود را دارد. از خانواده ی سلطنتی تا افراد معروفی چون ملیسا ریورز، مایکل داگلاس، کاترین زتا جونز و سایر افراد مشهوری که به سمت او جذب شده اند.

 

برگزارکننده مراسم عروسی

 

 

 

دیوید استارک

شرکت این برگزار کننده مراسم عروسی دیوید استارک در شهر بروکلین می باشد. او بیش از 20 سال است که در زمینه ی برنامه ریزی مراسم ها کار می کند و در حرفه ی خود پیشرو می باشد.
کارهای خاص و درجه یک او مشتریانی چون برد پیت را به سمت او جذب کرده است.

 

برگزارکننده مراسم عروسی

 

 

 

لیندسی لندمن

لیندسی لندمن یک برگزار کننده مراسم عروسی است که در شهر نیویورک مستقر است. او از سال 2001 تا کنون در سراسر دنیا و در نیویورک مراسم هایی درجه یک را طراحی کرده است.
مراسم های او در شکل های گوناگون و خلاقانه ای است و سطح وسیعی از درخواست ها را شامل می شود. از جمله آنها می توان به یک مراسم هندی اشاره کرد که سبک مدرن و سنتی را در کنار هم آورده است.

 

برگزارکننده مراسم عروسی

 

 

 

مارسی بلوم

مارسی بلوم شرکت برگزار کننده مراسم عروسی را 20 سال پیش، پس از کارهایی چون مشاور غذا و آشپزی آغاز کرد.
او اخیراً دهلیز کتابخانه عمومی نیویورک را به کلوپی برای عروسی ناتی برکوس و جرمیا برنت تبدیل کرده است.

 

برگزارکننده مراسم عروسی

 

 

 

مراسم های رافانلی

این برگزار کننده مراسم عروسی در شهرهای نیویورک و بوستون کار می کند. بنیانگذار این مجموعه برایان رافانلی است که به یکی از برنامه ریزهای خانواده های سطح اول آمریکا تبدیل شده است. او یکی از طراحان مورد علاقه ی میشل اوباما است که وظیفه ی نظارت بر تزئینات تعطیلات را در دولت اوباما داشت.

 

برگزارکننده مراسم عروسی

 

 

 

برگزار کننده مراسم متیو رابینز

متیو رابینز می داند که چطور یک مراسم درجه یک را با دیدگاهی زیبایی شناسانه طراحی کند. طراحی های او همیشه زیبا و در عین حال واقعی و ارگانیک هستند. او علاوه بر برنامه ریزی مراسم هایی فراموش نشدنی، با همسرش لوئیز اوتویا نیز همکاری کرده و شرکتی به نام «رابینز اوتویا» را راه اندازی کرده اند و تمایل به برنامه ریزی عروسی ها در نقاط دور افتاده را دارند.

 

برگزارکننده مراسم عروسی



تمامی این برندها مدام در حال نوآوری و به روز کردن فعالیت های خود می باشند تا مطابق میل مشتریان جدید خود طراحی کنند.

 

رسم و رسوم ازدواج در اقوام مختلف ایرانی

 

 

 

بهترین تالار عروسی کرج

اگر شما نیز به دنبال یک تالار عروسی درجه یک و همچنین یک برگزار کننده مراسم عروسی ای هستید که خلاقانه و حرفه ای کار می کنند، بهترین تالار عروسی کرج، تالار جشن و عروسی لوتوس در خدمت شما است.
این تالار پذیرایی در کرج با کادری حرفه ای و با سابقه با قیمتی استثنایی برای زوج های جوان فعالیت می کند. تم های خاص این تالار پذیرایی کرج با مراسم های شما هماهنگی دارد و نورپردازی های آن فضایی چشم نواز ایجاد خواهد کرد.

 

برگزارکننده مراسم عروسی



جلوه ی این تالار نیز شیک و جذاب است و با داشتن مسیری آسان بر روی نقشه به راحتی برای مسافرین شما قابل دسترس است. با سپردن مراسم عروسی خود به یک کادر مجرب، با خیالی آسوده از بهترین شب زندگیتان لذت ببرید.

تالار پذیرایی , تالار پذیرایی کرج, تالار پذیرایی مناسب, مراسم مجلل , بهترین تالار پذیرایی در کرج, تالار لوتوس, تالار پذیرایی لوتوس, بهترین تالار پذیرایی جشن و عروسی

تماس با ما

ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
ورودی نامعتبر است
لطفاً کد امنیتی را به درستی وارد نمائید